شادنشادن، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

شادن ، دردونهء خونه

5 ماهگی

1390/11/28 10:57
نویسنده : مامان
554 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شادن مامانی ، عزییییییییییزم

به خاطر این وقفه طولانی که نیومدم به وبت سر بزنم و اپ کنم معذرت میخوام گل گلی .

فقط اینو بگم که خیلی شیرین شدی یکی از کارهایی که جدیدا یادگرفتی اینه که چند دور غلت میزنی . 5 بهمن 90 خونه مامان جون بودیم توی اتاق خوابونده بودمت که یهو صدای گریت اومد رفتم دیدم از جایی که خوابونده بودمت 2متر غلتیده بودی و سرت به کمد خورده بود    و گریه میکردی  الهی فدان بشم که حالا دیگه به همه طرف می چرخی . از اون موقع هر وقت می خوابی دورت بالشت میچینم که به جایی برخورد نکنی .

از دیروز هم مجبور شدیم توی تخت خودت بخوابونیمت توی اتاق خودت ولی همش میام بهت سر میزنم عزیز دلم ، اخه تخت خودت حفاظ داره و خیال من و بابا راحته که نمی افتی و سرت هم به جایی نمی خوره.

آب دهنت همچنان میاد ولی از مرواریدای بلوریت خبری نیست عروسک ناناز من.

واست ننو زدیم تا راحت تر بخوابی . اخه خوابوندنت خیلی سخت شده،  وقتی خوابت میاد گریه می کنی و مقاومت میکنی که نخوابی .تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

واااااااااااااااااااای از این نگم که تقریبا 2 ماهی هست که دیگه توی بیداری شیر نمی خوری ، عادت کردی فقط وقتی خوابی شیر بخوری و توی بیداری فقط بازی و شیطنت می کنی  ای شیطووووون .

وقتی بیداری باید بیدار باشم باهات بازی کنم و حرف بزنم وقتی خوابی هم بیدارم که بهت شیر بدم   عاشقتتتتتتتم عروسک

اول بهمن اولین روزی بود که به توصیه دکترت بهت لعاب برنج دادم connie_feedbaby.gifخوشت اومد و همشو خوردی هفته ای یکی  دو بار بهت دادم . از 24 بهمن هر روز دارم بهت فرنی میدم الهی فدات بشم که اینقدر دوست داری.  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)