شادنشادن، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

شادن ، دردونهء خونه

نوروز 91

1391/1/18 17:38
نویسنده : مامان
601 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل گلی قشنگم 10300000

اولین نوروزت مبارک دلبندم 

خیلی خوشحالم که امسال سال تحویل رو پیشمون بودی و با هم جشن گرفتیم

میبوسمت عزیزم 10100000که با اومدنت زندگیمون رو رنگین تر کردی  پرنسس من

                          

خوب  ، از تعطیلات عید بگم که مثل هر سال رفتیم مشهد . سال تحویل رو خونه بابا بزرگت بودیم. 

خیلی دوست داشتم اولین سال تحویلی که تو هم به جمع من و بابا اضافه شدی رو خونه خودمون باشیم کنار سفره 7 سینی که توی خونه خودمون باشه اما نشد دیگه . بخاطر همین سفره 7 سین خونه بابا بزرگ رو خودم چیدم البته با کمک عمو محسن . تخم مرغها  رو رفتم خونه خاله زری رنگ کردیم. یه تخم مرغ رو خاله زری مخصوص شما رنگ کرد و روش نوشت " شادن جون اولین نوروزت مبارک "

اینم چند عکس از 13 بدر  ( شاندیز مشهد )

 

فدای خنده قشنگت بشم من

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سحر مامان آراد
27 فروردین 91 14:16
سلام عزیزم بیشتر مطالبت رو خوندم منم بی حسی گرفتم اما به اصرار خودم چون میخواستم اولین کسی باشم که پسرم رو لمس میکنه و میبینه وقتی خاطراتتو خوندم یاد زایمان خودم افتادم که بنظرم زیباترین لحظه بود موفق باشید
مامان ملینا
29 فروردین 91 13:59
وای چه عکسای خوشگلی چه خنده قشنگی قربونت برم عزیزم .