شادنشادن، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

شادن ، دردونهء خونه

بوس

1391/2/5 16:05
نویسنده : مامان
714 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانوم خانوما سلام خوشکل خانوما خوبی دختر قشنگم؟

جونم واست بگه که من و بابا چند روزیه بهت بوس کردن و یاد دادیم  هر وقت بهت بگیم شادن  بوس کن  : لباتو به هم می چسبونی و با قدرت باز می کنی تا صدا بده . فدای اون لبای کوچولوت بشم من  عزیزم

از چهار دست و پا کردنت هم بگم که توی همین 4-5 روز خیلی پیشرفت کردی و می خوای همه جا رو کشف کنی اگه ولت کنم همش دوست داری بری جای شومینه و توی اشپزخونه . روزی 2 بار هم باید لباساتو عوض کنم چون دوست داری روی سنگ کف خونه 4 دست و پا کنی .

دستاتو به هر چیزی می گیری و روی زانوهات می ایستی .

الانم که دارم این پست رو واست میذارم چشم منو چپ دیدی Phil 04و به سرعت داری میری توی آشپزخونه .تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد ای بلا طلا تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ماناز
5 اردیبهشت 91 16:26
شادن خانم چه مامان خوبی داری که همه شیرین کاری هایت را برایت با قلم وجودش نوشته وپر از احساس مادرانه است .
مامان شیدا
5 اردیبهشت 91 19:30
سلام به دنیای ما هم سر بزنید . بد نمیگذره ...
مامان نادیا و نلیا
9 اردیبهشت 91 17:00
سلام دخترت خیلی نازه...اسمش چه جالبه نشنیده بودم...به ما هم سر بزن تا اگه خواستی تبادل لینک کنیم...