شادنشادن، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

شادن ، دردونهء خونه

لالایی

1390/5/12 17:23
نویسنده : مامان
488 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ملوسم امروز 35 هفته و 5 روزست.

niniweblog.com

 

دیشب که رفتم بخوابم تا پتو رو کشیدم رو خودم همچین لگدهایی میزدی که نگران شدم با خودم گفتم الان تموم میشه ، اما تموم نشد که هیچی شدید تر هم شد. بابا هم دستشو گذاشت رو شکمم داشت شاخ در می اورد گفت:چرا اینطوری تکون میخوره؟!!

niniweblog.com

با خودم گفتم شاید لالایی بگم اروم بشی خوابت ببره. شاید باورت نشه ولی تا شروع کردم به لالایی خوندن دیگه تکون نخوردی و اروم شدی . من و بابا باورمون نمیشد این اولین بار بود که برای دختر قشنگم لالایی خوندم خیلی خوشحالم خدایا ازت ممنونم .niniweblog.com

مامانی ، این روزا دارم کم کم سنگین میشم و مثل پنگوئن ها راه میرم ،کف پام وزانوهام خیلی درد می کنه ولی همه رو تحمل میکنم چیزی نمونده گلم . فقط 23 روز مونده تا عروسکمو بغل بگیرم . مامان لحظه شماری میکنه برای اون لحظه. انشاا... تمام نی نی ها یی که تو شکم مامانا هستن سالم باشن و سالم  چشم به این دنیا باز کنن وتو هم یکی از اونا باشی .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)