شادنشادن، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

شادن ، دردونهء خونه

قایم موشک

1390/5/19 17:22
نویسنده : مامان
403 بازدید
اشتراک گذاری

36 هفته و5 روز

دختر مامان،سلام عزیزم

شبا نمیذاری مامان بخوابه هااااا.niniweblog.comدیشب اینقدر تکون خوردی و از اینور به اونور کردی

niniweblog.com

که تصمیم گرفتم باهات قایم موشک بازی کنم . تو میرفتی یه جا تو شکم مامان قایم میشدی من با دستم لمس میکردم و پیدات میکردم . اما  بیشتر تو برنده میشدی .

 

دختر مامان زرنگه . انشاا... همیشه توی زندگیت برنده باشی.niniweblog.com

 

ولی تا بابا دستشو گذاشت رو دلم انگار اروم شدی و گرفتی خوابیدی .ای بلا از الان بابایی شدی

niniweblog.com

صبح که به مامان جون گفتم  گفت: قدیما میگفتن بچه ها وقتی نزدیک به اومدنشون به دنیا میشه ناراحتن چون دوست ندارن از اونجا بیان این دنیا ، اونجا رو بیشتر دوست دارن. به خاطر همین هم وقتی بدنیا میان فقط گریه میکنن.گریه

اره مامانی ؟ الهی فدات بشم  اونجا رو بیشتر دوست داری؟http://s1.picofile.com/file/6397086516/asking07.gif اینجا هم خوبه هاااا

راستی شنبه دکتر بودم گفت رشدت خوب شده. الهی شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

mamani helena
27 مرداد 90 17:36
salam azizam enshala ke zode zod dokhmale goleto mibini .helenaye man 36 hafte va 2 rozesh bod ke be donya omad va maharo hesabi negaran kard. vali alan koli sheiton shode .az tarafe man bebosesh
مامان نفس طلایی
28 مرداد 90 16:18
سلام انشاالله به سلامتی میاد پیشتون