شادنشادن، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

شادن ، دردونهء خونه

اخرین جمعه 2 نفره

1390/5/28 17:01
نویسنده : مامان
343 بازدید
اشتراک گذاری

پایان 38 هفته

سلام عسل طلای مامان انشاا... 4 روز دیگه پیشمونی .

  niniweblog.com   

یه حسی دارم که تا حالا نداشتم هم خوشحال از اومدنت و هم ترس از زایمان دعا کن خدا به مامانی کمک کنه.

امروز من و بابا اخرین جمعه 2 نفرمون رو میگذرونیم اگه ماه رمضون نبود میرفتیم بیرون . انشاا... وقتی بیای یه جمعه 3 نفری با هم میریم بیرون .

                                                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانه کیان(الهام)
28 مرداد 90 17:23
سلام.امیدوارم به سلامتی دختر خوشگلتون به دنیا بیاد و قدمش مبارک باشه پیشا پیش. با اجازه لینکتون می کنم.
مامان نفس طلایی
29 مرداد 90 14:43
سلام انشاالله به سلامتی
فرانک مامان النا
30 مرداد 90 12:22
ان شاا... به سلامتی زایمان کنی عزیزم . زود بیائی از نی نی عسک خوشجل ذاری
سارا
30 مرداد 90 13:48
سلام عزيزم خوبي؟سيسموني دختر گلت به همراه خواهرم ديدم خيلي با سليقه بود ايشالله كه زودتر دختر گلت به دنيا بياد
nini mom
5 شهریور 90 3:31
سلام.خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.من رو با اسم mynini* لینک کنید و اگر مایل بودین توی وبلاگم بگین با چه اسمی لینکتون کنم.