شادنشادن، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

شادن ، دردونهء خونه

دندانهای پیشین بالا

1391/2/30 18:09
نویسنده : مامان
528 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من

دیدی بهت گفتم تا چند روز دیگه دندونای بالات در میان

                           مبارک      مبارک

                                          ( دو دندون پیشین بالا )

تا الان که تقریبا 9 ماهه هستی ( 2 روز دیگه 9 ماهت تمام میشه ) 5 تا دندون در آوردی  ماشاا...

و دیگه اینکه اومدم بگم:

 که دستت رو به مبل و میزو... می گیری و می ایستی.

موهای پشت سر و کنار گوش ت هم یه کوچولو حالت گرفتن وپیچ خوردن،نمی دونم قراره موهات حالت دار بشه یا نه ، خدا کنه بشه چون همیشه دوست داشتم یه دختر مو فرفری داشته باشم  گل گلی من

دیگه اینکه دوباره مثل زمانی که خیلی نی نی بودی داری میشی   :  باااااااااااااااااز شبا  نمی خوابی و شیر نمی خوری و بابا هم با تمام خستگیش باید هر شب ماشینو آتیش کنه تا قبله دو عالم رو ببریم راه ببریم تا شیر بخورن و لالا کنن ...بله شادن خانووووووم

بای بای هم می کنی : عادت کردی بعد از ظهرا وقتی بابا از سر کار بر می گرده ببردت ددر. تا می ری بغل بابا فوری با من بای بای می کنی جیگر منی

دوستت دارم اندازه یه دنیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پرهام
1 خرداد 91 14:22
مبارکت باشه شادن جون
خسته نباشی سمیه جون با سلیقه میدونم پیدا کردن و گذاشتن این شکلک ها چقدر وقت گیره


مرسی مامان پرهام جون
قابل دخترمو نداره دوست دارم وقتی بزرگ شد از وبلاگش خوشش بیاد