شادنشادن، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

شادن ، دردونهء خونه

دلبر مامان و بابا

1391/3/6 17:16
نویسنده : مامان
612 بازدید
اشتراک گذاری

               سلام عروسک من ، نفس من ، عسل من

هر چی میگذره شیرین تر و باهوش تر میشی ، تمام روز من و بابا رو پر کردی با شیطونی هات .از وقتی می ایستی دیگه دوست نداری بشینی . همش دستت رو میگیری به میز تلوزیون و میری می چسبی بهش به قول بابا دخیل میبندی!!

عاااااااااااااااشق هندونه ای ؛ توی هر شرایطی آب هندونه برات بیارم با ولع می خوری ،حتی موقع دیدن ویدیو کلیپ "وقتی کسی رو دوست داری" کامران هومن که پلک نمیزنی موقع دیدنش.

فدای خنده هات بشم من که مثل موش میشی وقتی می خندی. اینقدر دلبری می کنی که همش بابا میگه  :  نمیشه شادن همین سنی بمونی !! اگه میدونستیم با تو بودن اینقدر بهمون خوش میگذره زودتر بدنیا می اوردیمت .

                                            شادن من

دخترم تو با شکوه ترین و زیبا ترین هدیه ای هستی که تا حالا از خدا گرفتم.

                                         خدایا شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ملینا
8 خرداد 91 12:23
مامان شادن ما عکس شادن رو می خواهیم ببینیم در ضمن هندونه خور شیطون دوستت دارم.به ما هم سر بزنید دیگه
ثمین
16 خرداد 91 15:02
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...
ملیسا
5 تیر 91 0:49
الههههههی خدا راتون حفظش کنه
عباسی
27 تیر 91 20:47
http://www.up.98ia.com/images/3dr5zn1j7t5c5ctb0fk.jpg