شادنشادن، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

شادن ، دردونهء خونه

1 / 1 / 90 شروع خوب یا...

1390/4/24 16:47
نویسنده : مامان
394 بازدید
اشتراک گذاری

عیدت مبارک قشنگ مامان عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی 

ان شاا... سال دیگه پیشمونی و با هم سال جدید رو جشن میگیریم

                                                               

همه حاضر شده بودیم بریم خونه خاله جان که من دوباره لکه دیدم رفتم توی اتاق و زدم زیر گریه ،خیلی دلم گرفتniniweblog.com فکر کردم دیگه...... بابایی اومد پیشم اونم خیلی ناراحت بود گفت استراحت کنی خوب میشی . خاله ناهید اومد ببینه چرا نمی رم، جریانو فهمید .همه از بیرون اومدن توی خونه بالا سرم و من همینطور اشک می ریختم niniweblog.comهمه یه جورایی ناراحت شدن ولی میگفتن گریه نکن طبیعیه . مامان جون گفت زنگ بزن به دکترت. از بس صدام پشت تلفن میلرزید دکتر گفت فورا برو یه لورازپام بخور و کامل استراحت کن و شیاف پروژسترون بذار اگه بازم لکه دیدی به من زنگ بزن  .

 دیگه هیچی دیگه، دلم خیلی درد میکرد اصلا نمیتونستم راه برم و کارم شد فقط و فقط استراحت کردن و تکون نخوردن niniweblog.com، فقط به خاطر کوچولوی مامان که سالم بمونه. از امام رضا که تو خاک مبارکش بودیم فقط ارزوی سلامتیت رو داشتم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)