شادنشادن، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

شادن ، دردونهء خونه

معجزه الهی 11 / 1 / 90

1390/4/24 16:49
نویسنده : مامان
362 بازدید
اشتراک گذاری

خدا رو شکر همه چی خوب میگذشت ، دکتر مهاجری (خانم دایی من) برام سونو نوشتن تا ببینن اوضاع جفت چطوره . با خاله ناهید و فرحناز خانم رفتیم سونوگرافی . چشم 3 تامون به مونیتور بود . دکتر خیلی عادی رفت سراغ ورانداز کردن گل گلابم ستون فقراتت رو نشونمون داد ، باورم نمیشد اینقدر دقیق همه جات شکل گرفته باشه یه چیزیو نشون داد که واقعا از قدرت خدا متعجب شدم : کف پات  که تمام انگشتات شگل گرفته بودو کاملا شبیه پای واقعی بود در ابعاد کوچیکتر از پایین بودن جفت یادمون رفت دکتر کارش تموم شد و گفت همه چی طبیعیه. یهو به دکتر گفتم سونوی 15 روز پیشم جفت پایین بود و خونریزی داشت دکتر تعجب کرد گفت جفت اومده بالا از خونریزی هم خبری نیست  ، بابایی هم دل تو دلش نبود و پشت سر هم زنگ میزد وقتی جریانو فهمید ذوق کرد.

niniweblog.com

نمیدونی چقدر خوشحال شدم داشتم بال در میاوردم امام رضا به نی نیم نظر کرده بود .

 

هر وقت یادم میاد اشک تو چشام جمع میشه خدای بزرگ ازت ممنونم که دوباره امیدو به دلم برگردوندی، امام رضا از لطفت ممنونم وقتی بدنیا اومدی باید بریم پابوس امام رضا تا حضوری ازش تشکر کنیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نانی
27 مرداد 90 16:53
خدا رو شکر . ایشااله شادن جون به سلامتی بدنیا بیاد