شادنشادن، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

شادن ، دردونهء خونه

دمر خوابیدن

1390/7/30 12:58
نویسنده : مامان
996 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خواب خرگوشی مامان Free Emoticon

بهت گفته بودم که اصلا خواب طولانی و عمیق بیشتر از نیم ساعت نداشتی . وقتی شیر میخوردی و میذاشتم سر شونم تا اروق بزنی راحت روی شونم می خوابیدی !!! اما تا میذاشتمت روی تخت بخوابی بیدارمیشدی.

یه موقع ها عمو موزارت خوب خوابت رو عمیق میکرد: به  یاد وقتی حامله بودم وموزارت گوش میدادم با خودم گفتم بذارم ببینم چه تاثیری روت داره ، که واقعا هم تاثیر داشت و 2 ساعت تخت خوابیدی.      

یه بار که سر شونم بودی خودتو کشون کشون اوردی پایین و سرت رو گذاشتی روی دلم و خوابت برد،و منم یه ساعتی تکون نخوردم تا تو راحت بخوابی . 

بعد از این جریان تصمیم گرفتم دمر بخوابونمت شاید بهتر بخوابی که همینم شد و خوابهات عمیق شد . با اینکه هنوز 2 ماهت هم نشده بود جالب اینجا بود که قشنگ سرت رو بلند می کردی بعد می چرخوندی طرف دیگه . یه ماااااااااچ گنده برای دختر زرنگم.

 

شادن گل گلی من، برای اولین بار 25 مهر دمر خوابیدی البته من و بابا برای احتیاط نوبتی بالا سرت می نشستیم.

                             

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ملینا
10 دی 90 13:56
شادن جان خوابهای خوش ببینی گلم. مامان شادن مواظبش باش.می بوسمت